Kamis, 20 Desember 2012

Some Words In The Innocent Man



father, one day this one woman walked to/approached me.
with the most vicious words possible i hurt her (emotionally hurt someone)
and this woman i pushed away with all the strength
has approached/walked towards me again.
this woman was quite similar to me.
many times as i look at this woman, i see myself.
the scars inflicted onto me, this woman has too.
the tears filled in my head, this woman too is crying from her heart.
they are hurts i have given her, and tears i have made her cry too.
i shouldnt have met this woman.
this woman shouldn’t have been brought into the life of a person like me.
i regret it father.
as i live.. it’s the first time i’m feeling regret.


ayah, suatu hari seorang wanita datang padaku
dengan kata-kata paling ganas aku menyakitinya
dan wanita ini aku dorong pergi dengan sekuat tenagaku
ia berjalan mendekatiku lagi
wanita ini sangat mirip denganku
berberapa kali aku melihatnya, aku seperti melihat diriku
bekas luka yang aku miliki, ia juga memilikinya
aku menangis, wanita ini jga menangis dari hatinya
luka yang kuberikan kepadanya, dan air matanya karena aku membuatnya menangis juga
aku tidak seharusnya bertemu dengan wanita ini
wanita ini tidak seharusnya dibawa pada kehidupan orang sepertiku
aku menyesalinya ayah..
selama aku hidup, ini pertama kalinya aku merasa menyesal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar